Podzimní Labe

Datuje se 12. říjen 2022 a já společně s dvěma parťáky razím na 5-ti denní výpravu k řece Labi. Na lovné místo to máme rovných 400km. Cesta je dlouhá ale po 5-ti hodinách dorážíme k vodě.

Přijíždíme v 6 večer a za chvíli se stmívá, proto není času nazbyt. Stavíme bivak a celé zázemí, když už konečně přichází řada na pruty je skoro tma. Naštěstí lovíme 3-7 metrů od břehu takže krmit se dá v pohodě rukou.

Na oba pruty dávám 20mm kuličku boilie monster crab od TB BAITS🎣🔝. 2 hodiny po nahození se dočkáváme 1.záběru na můj pravý prut. Ryba okamžitě razí s proudem a zamotává parťákovi obě montáže. ,,Musíme na člun, jinak o něj přijdu“, křičel jsem tak nějak v tom zmatku. Když už konečně jedem za rybou vymotávám kolegovy vlasce z mé ryby a začínám konečně zdolávat. Po 20 minutách podebírám kulatého šupináče o váze 13,5kg.

Podzimní Labe

Další 2 dny se nedočkávám ani cejna tak si dlouhé chvíle krátím přívlačí u druhého břehu. Chytám spousty okounů do 30cm a přicházím i o jednoho menšího sumce na vertikál.

Poslední večer je tady a já už beznadějně naposledy nahazuji své montáže zase pod břeh těsně za stulíky. Dlouho se nic neděje a my si v klidu grilujeme.

Hodinu před koncem přichází na moji pravou udici šílená jízda. U prutu jsem téměř okamžitě a ryba už stihla urazit minimálně 35 metrů s proudem.

Na nic nečekám a tentokrát se vydávám sám opět na vodu za rybou. Po 15-ti minutovém urputném souboji v proudu podebírám labského dlouhána. ,,Jo! Pro tohle jsem tady přijel!“.

Ryba má na váhu 15,2kg a na délku úctyhodných 102cm! S rybou dělám pár fotek na památku a vypouštím ji zase zpět. Ze souboje se vzpamatovávám do konce dne.

Ráno už nahazujeme na pár hodin a vše balíme. Tuto výpravu jsme zhodnotili jako velmi úspěšnou parťákovi se podařili 3 kapři trochu menší velikosti než ti moji a bohužel druhý parťák neměl absolutní kontakt s rybou,ale i to se stává.

Mějte se fajn srdečně vás zdraví Michal Kocian🎣💥🔥

Čtěte také:

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.